donderdag 3 augustus 2023

Conversatie met God

 1: Goedemiddag.

2: Hallo.

1. Het idee is bij me opgekomen om een interview met U te houden naar aanleiding van het geconstateerde feit door mij dat mensen beweren dat ze met God of de duivel hebben gesproken en dat het allemaal maar de zoveelste onzin is. En ik wil een authentiek verslag de wereld in sturen. Ik begrijp dat U het daar mee eens bent en ter beschikking staat voor een interview?

2: Dat klopt.

1: De eerste vraag die bij me opkomt is: Hoe oud bent U?

2: 8.057.714 jaar en 12 maanden.

1: Wat is Uw naam?

2: Dat is geheime informatie. Houd het maar op het Bijbelse: "Ik ben Ik."



1: Pfoe, even mijn hoofd open zetten. Waar houdt U van?

2: Mensen, natuur en chocolade.

1; Bestaat U?

2: Ja

1: Wilt U nu alvast iets zeggen?

2: Het is fijn om rechtstreeks te praten en ik hoop dat de mensen begrijpen wat een voorrecht dat is. Het is weer eens wat anders dan een struik met een stem. Hahaha.

1. Waarvoor zegt U nooit iets?

2. Heeft het zin?

1. U bent toch almachtig?

2: Dus?

1. Dan kunt U toch wel antwoorden op alle vragen en smeekbeden?

2. Vragen en smeekbeden zijn eigenlijk uitspraken van twijfel aan Mijn regering. Als iemand twijfelt heeft het geen zin om te antwoorden.

1. Wat is de zin van het leven?

2. Niet teveel vragen stellen. Hahaha, Grapje. Het leven is een test. Daarnaast zijn jullie kinderen van Mij en wil Ik zoveel mogelijk zonen en dochters krijgen. Maar dan wel alleen de goede.

1. Bestaat er een Hel?

2. Ja.

1. Bent U de baas van de Hel?

2. Ik ben over alles de baas dus ook de Hel.

1. En de duivel?

2. Wat is daarmee?

1. Is hij niet de baas?

2. Nee.

1. Wat is zijn rol dan?

2. Gaan dit interview over mij of niet?

1. Jawel, jawel. Sorry, sorry. Wat is Uw visie op de toekomst?

2. Een mensheid die in het materiële zich verspreidt door het Universum en in het Hemelse zich vermenigvuldigt als heersers over onnoemelijke Univbersums.

1. Eet U?

2. Tuurlijk eet ik.

1. Moet U dan ook naar de wc?

2. Ja. En ik gebruik toiletpapier.

1. Wordt U weleens ziek?

2. Vroeger wel. In het begin van mijn bestaan. De laatste 7 1/2 miljoen jaar niet meer.

1. Waarvoor worden mensen ziek?

2. Als straf. Als lijdensweg voor de dood ( hiermee wordt loutering bedoeld, aanvulling van interviewer ). Als balans voor anderen die niet ziek worden. En omdat ze gewoon dom zijn. Daar weet jij alles van met je TBC.

1. Ja, dat weet ik nog wel. Dat was inderdaad niet slim. 

1. Geniet U van het leven?

2. Het gaat. Het wordt allemaal een sleur na zo lange tijd en er zijn veel herhalingen. De laatste tijd is het wel weer interessant.

2. Je tijd zit erop, jongen. Nog één laatste vraag want Ik heb meer te doen dan kletsen.

1. Ik zit te denken. Hmmm, de vraag die bij mij opkomt is een vraag die veel mensen hebben: "Hoe kunnen wij U bereiken? Hoe bereikt ons gebed U?

2. Ik ben overal. Als je Mijn naam schreeuwt, hoor Ik je. Als je Mijn naam fluistert, dan hoor Ik je. Zelfs als je aan Mij denkt, dan hoor Ik je. Maar Ik ben niet de MacDonalds, dus Mijn antwoord als Ik al antwoord is er niet binnen 10 seconden of 10 weken. Ik denk lange termijn en als jouw puzzelstukje inpast in de grote puzzel pas dan zal je vraag beantwoord worden. Einde gesprek. Amen en Hallelujah enzo hé. 

1. Ja, Amen. Dank U voor dit gesprek.

2. ( stilte )

Einde gesprek met God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten