donderdag 29 december 2022

Voorspelling van 2023

 Er zijn teveel onzekerheden en ik bezit te weinig "inside" informatie om een analyse uit te kunnen voeren die aan mijn toetssteen voldoet. Veel hangt af van wat Rusland doet, hoe USA daarop reageert en hoe vervolgens China daarop reageert. Kunnen wereldleiders zich inhouden of ontstaan er juist situaties waarop wel gereageerd moet worden. WW2 ontstond pas na de zoveelste inval in een land, maar kijken we naar WW1 dan is die begonnen door de moord op slechts 1 man. Daarnaast profileren in USA steeds meer extreem rechtse groepen zich als staatsgevaarlijke groepen van betekenis, terwijl we in Europa in deze rol moslims vinden. Ik laat de diverse scenario's over aan de supercomputer om deze uit te werken. 



Helaas bezit ik geen Tarot kaarten. De bedoeling is deze in februari 2023 aan te schaffen. Dan kan ik een meer accuratere voorspelling doen aangezien in mijn ervaring ik een score van 80/20 heb. 80% van wat ik zeg klopt, en van die 20% die niet klopt is vervolgens ook weer het een en ander af te leiden. Als ik zeg dat de deur naar binnen open gaat en dat klopt niet, kunnen we daaruit deduceren dat de deur naar buiten open gaat of dat de deur gesloten is. 

Wat ik wel durf te zeggen op dit moment is dat de wereld in een 7-jaar planning verkeert van 7 slechte jaren. Nu is het zo met een dergelijke planning dat niet alle 7 jaren gelijk zijn aan elkaar en ook dat de 7 jaar periode niet van het ene op het andere moment van slecht naar goed gaat. Nee, vanuit het eerste jaar wordt het geleidelijk sterker tot de top in het midden en daarna kabbelen de slechte jaren langzaam af waarna aan het einde van de 7 jaar naadloos kan worden overgegaan in goede jaren. Bij mijn berekening zijn we nu op 3 jaar van de 7 jaar en slechts enkele maanden verwijderd van de top van deze 7 slechte jaren. Het wordt dus nog even slechter en dan wordt het langzaam aan steeds beter, of minder slecht zo u wilt. Positieve, opbouwende verandering vindt plaats rond 2026/2027.

Het voorgaande is in overeenstemming met het feit dat de essentiële oorzaken van grote problemen in kaart zijn gebracht en er nu dus aan de oplossing van deze problemen kan worden gewerkt. Zoals met alles wordt de problematiek eerst meer voordat we daadwerkelijk de effecten kunnen zien van oplossingsgerichte strategieën.

Mijn advies luidt dat men in politiek niet te impulsief moet reageren. Als een schaker goed nadenken over de volgende zet. Proactief reageren op wereldwijde catastrofes zoals overstromingen, klimaatverandering of hongersnood. Binnenlandse ondermijnende krachten moet "affakkelen" m.a.w. door ruimte te geven aan onvrede de druk van de ketel halen, of juist door versnippering en/of verleiding andere prioriteiten implementeren bij deze groepen. 

Het wordt nog een paar maanden moeilijk. Ik schat tot ongeveer april 2023. Als u deze periode weet te doorstaan dan wordt het van daar af weer makkelijker voor de grote gemene deler.     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten