zaterdag 17 juni 2023

Overvloed

 Gisteren komt de gedachte op om verder te kijken. Verder dan de primaire wereld. De micro-wereld. Delfshaven dus. In de meditatie probeer ik te denken vanuit de Law Of Attraction maar blijf veelvuldig hangen bij issues van de straat. Op aanraden van een video van het kanaal A Little Bit Better getiteld 17 Secrets Of The Rich, besluit ik om het leven dat ik wil bereiken duidelijk te definiëren in een Blog.

Wat wil ik?

Qua saldo varieert het bedrag. Van de piek 1 biljoen tot 10 miljard naar een laagtebod van 20 miljoen. Misschien alleen daarom al bereik ik mijn doel niet. Misschien door te denken dat ik mijn doel niet bereik, bereik ik het ook niet. 

Op verschillende, bijna wanhopige manieren, probeer ik dit saldo te bereiken. Te koop aanbieden van uitvindingen, projecten verzinnen, of de loterij winnen. 

Eerst hoe ik mijn rijk leven voor ogen heb: Een groot huis. Een miljoenenhuis. Ergens in het buitenland. Of misschien in Nederland. Zo zag ik laatst een mooi penthouse in Den Haag. Niet meerdere huizen. Dat zie ik als ballast. Hoewel je daar zeker meer inkomen mee kan genereren. Maar geld zou ik met dat saldo maken vanuit investeringen en handel in aandelen, valuta en bulkhandel. Ik dwaal af. Misschien moet ik heel specifiek zijn. Misschien moet ik precies weten welk huis ik wil kopen net zoals sommige mensen precies weten welke auto ze willen hebben. Nu kijk ik alle kanten op. Verspreid mijn belangen en mijn concentratie. Misschien moet ik focussen. Inzoomen. Huizen zat die ik leuk vind. Landen zat die ik leuk vind. Maar wat wil ik echt heel graag hebben. Het allerliefst. Daar spelen overwegingen mee. Van representatie, van risicogebieden, van discretie, van een grote tuin of juist helemaal geen tuin, wil ik huisdieren, wat vinden andere mensen. Laat ik nu eens alle bijgedachten op de achtergrond gooien. Welk huis wil ik als alles mogelijk is. Dan zeg ik dat zou La Fin zijn in Bell Air, CA. 



Nu komen we ergens. En dan. Wat wil ik behalve een huis. Auto's natuurlijk. Hoeveel is de volgende vraag, en welke. Sowieso wil ik een Mercedes, de 300 SE en de 560 SEC, van BMW de 6-serie en de 7-serie. Allemaal oud model van de 80's. Een Rolls. Of 2. De Wraith en de Ghost. En dan nog een stel musclecars. Mustang, Camaro, Corvette. Oude modellen en de allernieuwste. Ja, dat zie ik wel zitten. En een stuk of 4 Ford Sierra + een Ford Scorpio.



Daarnaast natuurlijk 20 motors. Harley Davidsons, een Sportster, een Lowrider, een Fatboy, BMW. Kawasaki. Yahama. 



En dan kleding. Het allerbeste en het allerduurste dat er te koop is. Met name nette pakken en bijbehorende blouses en schoenen.



En dan juwelen. Goud. Veel goud. En platina. Kettingen en ringen. 



Kunst is niet echt mijn ding. Wel collectibles, memorabilia en antiek. De baseballbat van Babe Ruth, de nunchanku van Bruce Lee, de bokshandschoenen van Mohammed Ali, de fluit in Kill Bill, etc etc. 



Huisdieren. 2 pitbulls, 10 katten en flink wat exotica, spinnen, leguanen en slangen. 



Geen boot. Interesseert me niet. 

Wel een vliegtuig. Niet voor de vakanties maar om te netwerken. Om mijn gezicht daar te tonen. Om mijn ogen daar te laten zijn.




En wat ik vanzelfsprekend erbij vind horen is security. Heel goede security. Bodyguards met een militaire achtergrond. 



Relatie. Idealiter woon ik samen met 12 vriendinnen en heb bij iedere vrouw 3 kinderen. Daarnaast adopteer ik 10 kinderen. 

Zo zie ik mijn rijke leven. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten