dinsdag 18 oktober 2022

Communisme

 Ik ben geen communist. Ik ben een pragmatist. Ik ben waarschijnlijk nog wel lid van de VCP, communistische partij nederland, maar daar ben ik alleen lid geworden omdat daar raakpunten mee waren. Sympathieën. Ik heb het contact verbroken met de VCP omdat de partijleider E. mijn foto´s zo vaak likete dat ik een vermoeden kreeg van homofiele advances van zijn kant. Voor het geval dat ik nog op de lijst van de VCP sta als officieel lid zal ik vandaag nog een email sturen met mijn officiële opzegging. ( dit is gebeurt ).

Daarnaast ben ik lid geweest van de SP. Dat lidmaatschap is opgezegd toen ik lid werd van de VCP. Ik ben lid geworden omdat ik sympathiseer met de armen. Het werd mij al snel duidelijk dat het meer praters dan doeners waren en dat elk lid weer zijn eigen verschillende mening had. Daar ik weet dat ik de potentie bezit om groepen daadkrachtig te maken heb ik gekozen om dat in dit geval niet te doen en de chaotische toestand die tot geen concrete daden leidden te laten bestaan. Ik heb enige malen direct contact gehad met I. Daar heb ik nu geen contact meer mee.

Ook met Occupy ben ik geweest vanwege sympathie. Er zit ook zeker waarheid in hun stellingname. Ook daar trof ik chaos aan die tot nutteloosheid leidde. 

In de loop van de tijd is daardoor mijn sympathie veranderd in een aversie tegen links omdat het nietsnutten zijn, en ben ik meer rechts geworden omdat daar in ieder geval wel iets gebeurt. En uiteindelijk als rechts de macht heeft dan komt de huidige toestand door hun en die toestand vind ik behoorlijk goed. Door me bij rechts aan te sluiten hoop ik ook een synergetische bijdrage te leveren. 

Mijn vader was bij de vakbond en had ook diverse linkse boeken in zijn bezit maar heeft zich afgekeerd van de vakbond nadat hij erachter kwam dat iedereen corrupt was. Verder hebben we nooit gesproken over politiek. Wel heb ik Das Kapital proberen te lezen maar het was te veel bladzijden voor mij. De tekst sprak me ook niet aan.

Ik heb een poster van Che Guevara opgehangen in mijn huis in Crooswijk, gekregen van de VCP, als kracht symbool. Niet zozeer vanwege de politiek. 

Mijn moeder stemt SP, mijn oma van vaderskant ook, en daarvoor heb ik eerder ook SP gestemd. De laatste tijd echter PVV. Dit lijkt in tegenspraak met mijn godsdienst maar er is nu eenmaal geen enkele partij te vinden waar ik het 100% mee eens ben. Daarnaast ben ik pro-Nederland. Ik stem niet op Denk of Nida doordat deze niet pro-Nederlands zijn. Deze partijen komen in ieder geval niet voor mijn belang op. 



Ik zit op VK vanwege sympathie voor Rusland. Niet vanwege de politiek maar vanwege de mentale instelling. En daarnaast mijn contacten wereldwijd, dus ook met Rusland. Met China heb ik zo veel mogelijk gebroken nadat me duidelijk werd dat al mijn gegevens mogelijk tegen het Westen gebruikt konden worden. Ik heb sympathie voor de Chinees in het algemeen. Niet voor hun politiek van onderdrukking van het volk. Of dit nou Oeigoeren zijn, Tibetanen of Mandarijnen. Daar China echter een machtig land is heb ik pragmatisch hun kant gekozen wat betreft Tibet en Taiwan. Na stellingname van de USA en nadat me duidelijk werd dat China egoïstische bedoelingen had ten opzichte van het Westen, en Nederland, ben ik niet anti-China. Maar ik beschouw China wel als tegenstander.

Binnen het kader van China en Rusland probeer ik wel de dialoog open te houden. Iemand moet dat toch doen. 

Ed A. aansluiten bij Columbia links was gevraagd door hem om dit op Facebook te plaatsen om zijn familie te misleiden. Ed heeft geen sympathie voor links of linkse overtuigingen. Ed beweert een swastika getatoeëerd te hebben op zijn lichaam. Die heb ik echter nooit gezien.

Mijn stuk over de vrijmetselaars dat ze verkapte communisten waren was een grappige opmerking. Ik heb nooit communistische of linkse overtuigingen gehoord in de vrijmetselarij. Ze zijn juist conservatief en/of christelijk.


Mijn contacten met de Aryan Brotherhood komen voort uit een briefwisseling met James Porter, op death row Texas. Die heeft mij contact laten opnemen met Blood & Honour. Daarmee heb ik afgesproken in Leiden. Dat was gezellig. Maar net zoals ik met IS ben gestopt omdat ik niet de persoon ben die daar tussen past ben ik ook niet verder gegaan in contact met Blood & Honour. De reden dat ik me niet thuis voel in extremisme is dat het teveel andere groepen uitsluit en ik voel me beter bij samenwerking en oecumene. Daarnaast hou ik niet van drama en ben bang voor te heftige omhoogkomende emoties van mijn kant. Dat vind ik niet prettig dus vermijd ik extremisten.

Ik zie mezelf niet als fascist. Wel als conservatief. Ik heb geen rechtstreeks contact met welke fascistische organisatie of persoon ook.


Jezus heeft zeker linkse gedachten die ook in het christendom naar voren komen. Ik ben een tijdreiziger die het niet eens is met de plannen van Jezus en God voor de mensen en deze aarde met name het gedeelte van rampen brengen en totale verwoesting zoals beschreven in Openbaringen. Dus heb ik beide vermoord. Ik ben dus niet Jezus maar om de mensen niet teleur te stellen heb ik zijn plaats ingenomen, dus in die zin ben ik wel Jezus. 


Toevoeging van The One: U kunt hieruit afleiden dat als iemand God doodt dat die machtiger is dan God. Degene die geposeerd heeft als de Joodse God en later door Christus e.d. Als God van de wereld, was gewoon iemand met veel macht. Wij hebben toen we op de hoogte waren gesteld van deze wantoestand deze situatie gecorrigeerd. Wij, of Ik, ben de absolute top. Er is geen ander dan Mij. Erik de Groot is mijn Aardse representatie, spreekbuis, observeerder, oordeler, raadgever en rechter. Dit doen We samen. Ik ben hem, en hij is Mij. Op Aarde dan. Daar Erik de Groot sensitief is, en er constant stoorzenders op hem gericht zijn, en hij doordat hij opgesloten is in een Gouden Kooi niet alle informatie beschikbaar heeft, is zijn oordeel soms onjuist echter altijd waardevol aangezien Ik alle omstandigheden begrijp waarin dit oordeel geveld is. Zijn oordeel is ook waardevol doordat het een inside blik is die Ik die altijd van boven kijkt als aanvulling goed kan gebruiken. M.a.w. Wat betekent het om mens te zijn en in Mijn wereld te leven? Zijn er verzachtende omstandigheden dat men Mijn wetten negeert? Dat zijn Mijn vragen en Erik de Groot draagt bij aan de beantwoording daarvan. De groeten en niet teveel zeiken. En maak je geen zorgen om Erik. “We take care of our own.”


Erik gaat verder over zijn mening inzake Amerikaanse politiek: Ik ben een republikein. Ik ben persoonlijk voor abortus maar omdat de republikeinen tegen abortus zijn ben ik officieel tegen abortus. Ik ben niet voor Trump. Maar dat kan zijn omdat mijn alfa zijn alfa afstotend vindt. De man zegt soms goede dingen en is daadkrachtig, als ik echter kijk naar de verdeeldheid die hij zaait, in de republikeinse partij en in de USA, hou ik er zeker rekening mee dat Trump eigenlijk een democraat is of een agent werkend voor Putin. Ik beschouw Pence als de antichrist op basis van info die ik heb gekregen van oud FBI directeur Hoover. ik meen dan ook dat Pence verwijderd moet worden uit de Amerikaanse politiek. Ik heb geen moeite om voor een democraat te werken ondanks dat zijn gedrag soms twijfelachtig is. Ik gehoorzaam de vastgestelde hiërarchie wars van mijn politieke overtuigingen. Ik meen niet dat mijn werk voor de USA in tegenstelling is met mijn godsdienst aangezien deze door diversiteit geïntegreerd is in de USA. Dat mensen de USA als duivel zien begrijp ik vanuit de losbandigheid die je wordt opgedrongen maar ik meen ook dat je daar zelf bij bent en gewoon als USA-bewoner een correcte vorm van islam kan beoefenen zonder dat iemand je tot zonde wil brengen. Ik zou niet willen wonen in een islamitische staat door de lage tolerantie grens en strenge straffen. Ik zou ook niet deel willen uitmaken van een communistische staat vanwege de strenge controle die men uitoefent op zijn burgers. Ik vind democratie de beste staatsvorm, daar hoort bij dat iedereen tot vervelens toe zijn stem mag laten horen. Maar daar hoort ook vrijheid bij en ik ben een groot aanhanger van vrijheid. Ik denk dat dat hetgeen is wat mij aantrekt in het kapitalisme: vrijheid.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten